Υπηρεσίες

Τηλεφωνικά Κέντρα

Untitled design 28 scaled Wirecom

Ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας για την επιχείρηση σας.

Ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας για την επιχείρηση σας.

Ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας για την επιχείρηση σας.

Τα τηλεφωνικά κέντρα αποτελούν την καρδιά στην επικοινωνία με τους πελάτες μιας επιχείρησης και αυτό γιατί διασφαλίζουν ότι κάθε κλήση θα δρομολογείται σωστά χωρίς προβλήματα και θα εξυπηρετείται αποτελεσματικά την συγκεριμένη στιγμή που χρειάζεται. Η Wirecom προσφέρει νέες και προηγμένες λύσεις τηλεφωνικών κέντρων, σχεδιασμένες για να καλύπτουν τις ανάγκες μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως του τομέα δραστηριότητας. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν τόσο τον σχεδιασμό και την εγκατάσταση όσο τη συντήρηση και την αναβάθμιση τηλεφωνικών κέντρων, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης σας.

Τα τηλεφωνικά κέντρα αποτελούν την καρδιά στην επικοινωνία με τους πελάτες μιας επιχείρησης και αυτό γιατί διασφαλίζουν ότι κάθε κλήση θα δρομολογείται σωστά χωρίς προβλήματα και θα εξυπηρετείται αποτελεσματικά την συγκεριμένη στιγμή που χρειάζεται. Η Wirecom προσφέρει νέες και προηγμένες λύσεις τηλεφωνικών κέντρων, σχεδιασμένες για να καλύπτουν τις ανάγκες μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως του τομέα δραστηριότητας. 

Τα τηλεφωνικά κέντρα αποτελούν την καρδιά στην επικοινωνία με τους πελάτες μιας επιχείρησης και αυτό γιατί διασφαλίζουν ότι κάθε κλήση θα δρομολογείται σωστά χωρίς προβλήματα και θα εξυπηρετείται αποτελεσματικά την συγκεριμένη στιγμή που χρειάζεται. 

Οι συνεργάτες μας στα τηλεφωνικά κέντρα

Οι συνεργάτες μας στα τηλεφωνικά κέντρα

Οι συνεργάτες μας στα τηλεφωνικά κέντρα

Τι είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο

Ένα τηλεφωνικό κέντρο (ή PBX – Private Branch Exchange) είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνιών που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις και οργανισμούς για τη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων τους, τόσο για τις εσωτερικές όσο και τις εξωτερικές κλήσεις. Στην ουσία, το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί ως ο κεντρικός κόμβος επικοινωνίας, επιτρέποντας την αποδοτική δρομολόγηση των κλήσεων, τη διαχείριση της ροής της επικοινωνίας και την παροχή προηγμένων λειτουργιών που βελτιώνουν την απόδοση και την εξυπηρέτηση. Τα τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν βασικές λειτουργίες όπως η διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Δέχονται τις εισερχόμενες κλήσεις από εξωτερικές γραμμές και τις δρομολογούν στους κατάλληλους υπαλλήλους ή τμήματα, ενώ επιτρέπουν την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων από τους χρήστες της επιχείρησης προς εξωτερικούς παραλήπτες. Παράλληλα, η εσωτερική τηλεφωνία μέσω των τηλεφωνικών επεκτάσεων διευκολύνει την άμεση και γρήγορη επικοινωνία εντός της επιχείρησης, χωρίς την ανάγκη σύνδεσης με εξωτερικές γραμμές.

Ένα τηλεφωνικό κέντρο (ή PBX – Private Branch Exchange) είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνιών που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις και οργανισμούς για την διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων τους, τόσο για τις εσωτερικές όσο και τις εξωτερικές κλήσεις. 

Ένα τηλεφωνικό κέντρο (ή PBX – Private Branch Exchange) είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνιών που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις και οργανισμούς για τη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων τους, τόσο για τις εσωτερικές όσο και τις εξωτερικές κλήσεις.

IP Phone What Is and How To scaled 1 Wirecom
IP Phone Systems Wirecom

Ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ενσωματώνει λειτουργίες αυτόματης δρομολόγησης και IVR (Interactive Voice Response), επιτρέποντας στους καλούντες να επιλέξουν μέσω μενού τον προορισμό της κλήσης τους, διευκολύνοντας την αποτελεσματική δρομολόγηση χωρίς μεσολάβηση. Τα τηλεφωνικά κέντρα υποστηρίζουν επίσης φωνητικό ταχυδρομείο (Voicemail), επιτρέποντας την καταγραφή φωνητικών μηνυμάτων όταν οι παραλήπτες δεν είναι διαθέσιμοι, ενώ προσφέρουν δυνατότητες διαχείρισης τηλεφωνικών συνεδριάσεων, διευκολύνοντας την ομαδική συνεργασία χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας όλων των εμπλεκομένων.

Ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ενσωματώνει λειτουργίες αυτόματης δρομολόγησης και IVR (Interactive Voice Response), διευκολύνοντας την αποτελεσματική δρομολόγηση χωρίς μεσολάβηση. Τα τηλεφωνικά κέντρα υποστηρίζουν επίσης φωνητικό ταχυδρομείο (Voicemail), επιτρέποντας την καταγραφή φωνητικών μηνυμάτων όταν οι παραλήπτες δεν είναι διαθέσιμοι.

Ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ενσωματώνει λειτουργίες αυτόματης δρομολόγησης και IVR (Interactive Voice Response), διευκολύνοντας την αποτελεσματική δρομολόγηση χωρίς μεσολάβηση. Τα τηλεφωνικά κέντρα υποστηρίζουν επίσης φωνητικό ταχυδρομείο (Voicemail), επιτρέποντας την καταγραφή φωνητικών μηνυμάτων όταν οι παραλήπτες δεν είναι διαθέσιμοι.

Τα κύρια οφέλη ενός τηλεφωνικού κέντρου

1.

Εξοικονόμηση κόστους

Ένα τηλεφωνικό κέντρο μειώνει τις ανάγκες για εξωτερικές γραμμές και διευκολύνει τις εσωτερικές επικοινωνίες χωρίς πρόσθετο κόστος. Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα ειδικότερα προσφέρουν σημαντικές εξοικονομήσεις στο κόστος των μακρινών κλήσεων.

2.

Επαγγελματική εικόνα της επιχείρησης

Με την αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων και τα επαγγελματικά μηνύματα υποδοχής, ένα τηλεφωνικό κέντρο ενισχύει την επαγγελματική εικόνα της επιχείρησής σας, προσφέροντας στους πελάτες μια αίσθηση οργάνωσης και αποτελεσματικότητας.

3.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Τα τηλεφωνικά κέντρα επιτρέπουν στους εργαζομένους να χειρίζονται τις κλήσεις πιο αποτελεσματικά, μειώνοντας τον χρόνο που χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες και αυξάνοντας τη συνολική παραγωγικότητα της επιχείρησης.

1.

Εξοικονόμηση κόστους

Ένα τηλεφωνικό κέντρο μειώνει τις ανάγκες για εξωτερικές γραμμές και διευκολύνει τις εσωτερικές επικοινωνίες χωρίς πρόσθετο κόστος. Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα ειδικότερα προσφέρουν σημαντικές εξοικονομήσεις στο κόστος των μακρινών κλήσεων.

2.

Επαγγελματική εικόνα της επιχείρησης

Με την αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων και τα επαγγελματικά μηνύματα υποδοχής, ένα τηλεφωνικό κέντρο ενισχύει την επαγγελματική εικόνα της επιχείρησής σας, προσφέροντας στους πελάτες μια αίσθηση οργάνωσης και αποτελεσματικότητας.

3.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Τα τηλεφωνικά κέντρα επιτρέπουν στους εργαζομένους να χειρίζονται τις κλήσεις πιο αποτελεσματικά, μειώνοντας τον χρόνο που χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες και αυξάνοντας τη συνολική παραγωγικότητα της επιχείρησης.

1.

Εξοικονόμηση κόστους

Ένα τηλεφωνικό κέντρο μειώνει τις ανάγκες για εξωτερικές γραμμές και διευκολύνει τις εσωτερικές επικοινωνίες χωρίς πρόσθετο κόστος. Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα ειδικότερα προσφέρουν σημαντικές εξοικονομήσεις στο κόστος των μακρινών κλήσεων.

2.

Επαγγελματική εικόνα της επιχείρησης

Με την αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων και τα επαγγελματικά μηνύματα υποδοχής, ένα τηλεφωνικό κέντρο ενισχύει την επαγγελματική εικόνα της επιχείρησης σας, προσφέροντας στους πελάτες μια αίσθηση οργάνωσης και αποτελεσματικότητας.

3.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Τα τηλεφωνικά κέντρα επιτρέπουν στους εργαζομένους να χειρίζονται τις κλήσεις πιο αποτελεσματικά, μειώνοντας τον χρόνο που χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες και αυξάνοντας τη συνολική παραγωγικότητα της επιχείρησης.

4.

Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Με λειτουργίες όπως το IVR και η καταγραφή κλήσεων, ένα τηλεφωνικό κέντρο βοηθά στην ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών, ενώ παράλληλα διασφαλίζει ότι καμία κλήση δεν χάνεται.

5.

Ευελιξία και κλιμάκωση

Τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα είναι εύκολα κλιμακούμενα, επιτρέποντας την προσθήκη νέων γραμμών και επεκτάσεων καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται. Η δυνατότητα για απομακρυσμένη σύνδεση των χρηστών προσφέρει επιπλέον ευελιξία, ειδικά σε περιπτώσεις τηλεργασίας.

4.

Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Με λειτουργίες όπως το IVR και η καταγραφή κλήσεων, ένα τηλεφωνικό κέντρο βοηθά στην ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών, ενώ παράλληλα διασφαλίζει ότι καμία κλήση δεν χάνεται.

5.

Ευελιξία και κλιμάκωση

Τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα είναι εύκολα κλιμακούμενα, επιτρέποντας την προσθήκη νέων γραμμών και επεκτάσεων καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται. Η δυνατότητα για απομακρυσμένη σύνδεση των χρηστών προσφέρει επιπλέον ευελιξία, ειδικά σε περιπτώσεις τηλεργασίας.

4.

Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Με λειτουργίες όπως το IVR και η καταγραφή κλήσεων, ένα τηλεφωνικό κέντρο βοηθά στην ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών, ενώ παράλληλα διασφαλίζει ότι καμία κλήση δεν χάνεται.

5.

Ευελιξία και κλιμάκωση

Τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα είναι εύκολα κλιμακούμενα, επιτρέποντας την προσθήκη νέων γραμμών και επεκτάσεων καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται. Η δυνατότητα για απομακρυσμένη σύνδεση των χρηστών προσφέρει επιπλέον ευελιξία, ειδικά σε περιπτώσεις τηλεργασίας.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες στα τηλεφωνικά κέντρα

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες
στα τηλεφωνικά κέντρα

Οι υπηρεσίες μας στα τηλεφωνικά κέντρα

microicon 59 Wirecom

Σχεδιάζουμε το τηλεφωνικό κέντρο με βάση τις δικές σας μοναδικές ανάγκες για να καλύψει οποιαδήποτε πτυχή της επιχείρηση σας.

microicon 108 Wirecom

Αναλαμβάνουμε την ολοκληρωμένη εγκατάσταση του τηλεφωνικού σας κέντρου, από τη σύνδεση των γραμμών μέχρι την πλήρη παραμετροποίηση του.

microicon 89 Wirecom

Είμαστε δίπλα σας και μετά την εγκατάσταση παρέχοντας σας την απαραίτητη υποστήριξη σε οποιαδήποτε βλάβη ή δυσλειτουργία προκύψει.

microicon 174 Wirecom

Καθώς οι ανάγκες της επιχείρησής σας εξελίσσονται, αναβαθμίζουμε το τηλεφωνικό σας κέντρο για να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις.

microicon 59 Wirecom

Σχεδιάζουμε το τηλεφωνικό κέντρο με βάση τις δικές σας μοναδικές ανάγκες για να καλύψει οποιαδήποτε πτυχή της επιχείρηση σας.

microicon 108 Wirecom

Αναλαμβάνουμε την ολοκληρωμένη εγκατάσταση του τηλεφωνικού σας κέντρου, από τη σύνδεση των γραμμών μέχρι την πλήρη παραμετροποίηση του.

microicon 89 Wirecom

Είμαστε δίπλα σας και μετά την εγκατάσταση παρέχοντας σας την απαραίτητη υποστήριξη σε οποιαδήποτε βλάβη ή δυσλειτουργία προκύψει.

microicon 174 Wirecom

Καθώς οι ανάγκες της επιχείρησης σας εξελίσσονται, αναβαθμίζουμε το τηλεφωνικό σας κέντρο για να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις.

microicon 59 Wirecom

Σχεδιάζουμε το τηλεφωνικό κέντρο με βάση τις δικές σας μοναδικές ανάγκες για να καλύψει οποιαδήποτε πτυχή της επιχείρηση σας.

microicon 108 Wirecom

Αναλαμβάνουμε την ολοκληρωμένη εγκατάσταση του τηλεφωνικού σας κέντρου, από τη σύνδεση των γραμμών μέχρι την πλήρη παραμετροποίηση του.

microicon 89 Wirecom

Είμαστε δίπλα σας και μετά την εγκατάσταση παρέχοντας σας την απαραίτητη υποστήριξη σε οποιαδήποτε βλάβη ή δυσλειτουργία προκύψει.

microicon 174 Wirecom

Καθώς οι ανάγκες της επιχείρησης σας εξελίσσονται, αναβαθμίζουμε το τηλεφωνικό σας κέντρο για να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις.

microicon 79 Wirecom

Ενσωμάτωση με εφαρμογές όπως CRM, ERP και άλλα εργαλεία διαχείρισης, διευκολύνοντας την αυτοματοποίηση διαδικασιών.

microicon 64 Wirecom

Προσφέρουμε εκπαίδευση στους εργαζόμενους σας για να διασφαλίσουμε ότι όλοι γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν το τηλεφωνικό κέντρο με αποτελεσματικό τρόπο. 

microicon 79 Wirecom

Ενσωμάτωση με εφαρμογές όπως CRM, ERP, και άλλα εργαλεία διαχείρισης, διευκολύνοντας την αυτοματοποίηση διαδικασιών.

microicon 64 Wirecom

Προσφέρουμε εκπαίδευση στους εργαζόμενους σας για να διασφαλίσουμε ότι όλοι γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν το τηλεφωνικό κέντρο με αποτελεσματικό τρόπο. 

microicon 79 Wirecom

Ενσωμάτωση με εφαρμογές όπως CRM, ERP  και άλλα εργαλεία διαχείρισης, διευκολύνοντας την αυτοματοποίηση διαδικασιών.

microicon 64 Wirecom

Προσφέρουμε εκπαίδευση στους εργαζόμενους σας για να διασφαλίσουμε ότι όλοι γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν το τηλεφωνικό κέντρο με αποτελεσματικό τρόπο. 

Συνδέστε την επιχείρηση σας με τον κόσμο, μέσω της νέας τεχνολογίας των επικοινωνίων!

Αξιοποιήστε τις τεχνολογίες που προσφέρουν τα τηλεφωνικά κέντρα!

Περιπτώσεις εφαρμογών

Περιπτώσεις εφαρμογών

Περιπτώσεις εφαρμογών